Tisdag

Gud i jesus kristus. En högre makt säger åt mig att jag inte borde plugga. Det finns en gud, han gillar inte mig.
Direkt jag öppnar boken så ringer någon, eller kommer någon. 
Borde ha försäljningsboken redo varje gång jag känner mig sugen på att surra .
Idag dock så var det inte ett sällskap, utan alla jäkla läkare. För att ryggen blivit sämre, så 
behövde jag nya tabletter. Självklart hade läkaren lovat att receptet fanns att hämta ut. 
Nej, en fetlögn. Har jagat läkare och suttit på apoteket i 2 timmar ikväll. 
Jag som tänkte plugga.
 

Idag har jag varit halvduktig. Har en klasskompis som fått med
mig på gymmet nu två dagar i rad. Borde betyda att jag har varit jätteduktig.
Men sen så har jag ju en tobleronekladdkaka i kylen. (Därför var jag bara halvduktig)
Brain, you no get what training is about?
 
 

Såg en unge på ica idag som kunde mer om traditionell försäljning än jag. 
Brain you no get sales
?
 
Jag har så fina minnen, 
dem glömmer jag aldrig.
Du var så fin,
det glömmer jag aldrig.
 
  • ÄlsklingsTherese kommer imorgon . Wonderbar. 
  • Betyder dock mindre plugg. ingebar.
  • Afterwork( kan man kalla det så när man pluggar?) Med klassen fredag
 
 

Kommentarer
Postat av: Anna

haha, jag ser ju askalas ut på den där bilden. saknar dig hjärtat!

2012-10-06 @ 00:10:54
URL: http://alynne.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0