Torsdag

Åh, så skönt. 
Klassträffen gick bra. Nu ska jag bara 
ringa Göteborgskex chef och se om jag kan 
få lite sponsring till Nolia projektet. 
"Hej, jag heter lovisa. Kan jag få lite av era pengar, typ 4000 och
att ni bjuder på 200 kakpaket, bara för att jag vill det. 
(Måste nog formulera mig lite bättre ;)" 
 
Nu jäklar. Det är så skönt att vi har börjat ha trosdag och fredag ledigt, då kan jag sitta med läxor och så får man ha hela helgen ledig för att göra de trevligare sakerna istället ;D Mohaha
(Nu såg jag att jag skrev trosdag men jag kan inte ändra för att det var så roligt )
 
Ska inte fastna här, har märkt att jag gillar stadslivet lite även om jag är en skogsmänniska. 
Men alltså att sitta här på ett café med en chai latte, en god vän och köra lite inspirationstal som ska in i engelskan är inte heller så jäkla hemskt :)
 

Katterna håller nog på att bli knäppa dock. 
När jag kom hem idag så satt Bacardi på gardinstången och tog
sig inte ner. Han måste ju ha dragit en ninjakatt och klättrat upp för gardinerna.
 
Nepp. Nu måste jag skynda mig. Träning innan operan . Sen middag på 
eurasia. Varför kan jag inte träna utan att jag ska proppa i mig friterade räkor efteråt.
 
Kanske behöver man klänning och skit. 
"mingel i baren börjar ca 40 min innan föreställningen" Hahaha
Inte det att jag bara ska på opera, nu ska man MINGLA med.
Hoppas att jag sitter och bölar som julia roberts i pretty woman :D
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0