Fredag

Jag borde sitta och läsa i exportboken, men jag kan inte lägga fokus på den just nu, för jag har en ny låt som jag måste sitta och lyssna på ett par 30 ggr till innan jag blir less på den. 
 
Jack moy & Glöden - Hold your head up
 

Håller inte på med något vettigt idag, har varit på gymmet och låtsats som om jag vet hur man ska använda maskinerna, för jag har ju så klart skadat mig och kan knappt gå. Min lott i livet.
 
Sen så håller jga på att tvätta sockar, varför är det så att alla killar får slut på kallingar först, och vi tjejer alltid får slut på sockar? 
 
Ikväll ska jag iaf ut och äta på Allstar, sen blir det Laserdome ikväll. Jätteroligt, även om det är jag som kommer att sitta och "campa" som i cs hela kvällen när jag inte kan röra benet. Ska kicka ass ändå :) 
 
 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0