Fredag 2

Sett sköldpaddor som var 1,5 meter långa. Skulle ha en bild på dem under vattnet, men eftersom att min kära mamma lät kameran flyta iväg så får ni nöja er med denna istället ;D 
Jag ska vandra i djungeln, jag har fått fira nyår i 27 grader varmt, jag har åkt ett piratskepp, jag har varit i indiantempel, jag har fått bo på 5 stjärniga hotell, jag har fått äta sånt som man aldrig skulle ha råd med i sverige, jag har träffat en massa nya människor, jag har sett eldkonster, fladdermöss, fräna fiskar, jag har ätit haj, Här kan vi för fasen köpa vin från 2008. Jag saknar dock mina fina vänner, fy fasen vad jag ska ta med någon på en spa resa hit ! 
 
Jag kan verkligen inte fatta hur tur jag har som får göra denna resa, och att det är en vecka kvar. 
Jag har det verkligen så underbart här. Jag vill inte hem.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0