Torsdag

Eftersom att jag och pappa är väldigt lika varandra så hade vi tänkt skriva en bok tillsammans. Vi tänkte att vi bara skulle skriva ner alla saker som vi stör oss på under dagarna, förutom detta så ska vi även skriva om saker som vi tänker på. Titeln på boken är:
 
Jag vaknade upp på morgonen, och så var den dagen förstörd!

Vädligt positivt, eller hur. Men jag har kommit på att jag är inte en spciellt positiv människa, utan jag är rätt egen, och har valt att säga att jag är en positiv negativist, för jag skulle säga att jag vet att allt kommer att gå åt skogen, antingen för att jag har otur, eller för att jag klantar mig, så om jag redan vet att det ska hända så kan jag skratta åt det istället, och när det GÅR BRA, så blir jag alltid mycket gladare än alla andra. 
 
Pappa skrev även att han hade det -12  grader i huset i selet, och att han helst skulle vilja ha mig som sällskap. När jag svarade " Naaw, vad du är söt" Så fick jag svaret av pappa " Jag vet. "
 
jag har ett väldigt "lyxigt" problem, men det är fortfarande ett problem, jag har så mycket gott i kylskåpet att jag vill äta allt, och jag har så mycket mat i frysen att jag inte får plats. Och jag har för mycket mat färdigt, att jag inte har nog med matlådor. Det är synd om mig :P
 
 
Nej, fy tusan vad jag ska lata mig nu. Eller först ska jag bygga om frysen. 
 
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0