Söndag typ 10 min senare

Sen insåg jag igår att han som gav mig körkortet måste ha varit helt knäpp. Jag kan verkligen inte köra bil! Igår höll jag på att krocka med en bil och köra över en cyklist. Känner att jag behöver skylla det på att där jag kommer ifrån så finns det varken människor eller bilar.
 
Dock lever jag ju fortfarande, det är rätt konstigt, men jag antar att det är för att ( Enligt min teori om hur jorden styrs ) Mina Aliens på planeten mitt emot som sitter och styr mig som sin "the sims gubbe" Tycker inte att jag borde dö än, jag har säkert en 12 årig tjej där som sitter och styr mig, och hon känner nog att den dagen som hon tar bort stegen ur poolen och väntar tills jag har simmat ihjäl mig ( Det var så jag dödade mina gubbar som jag blev less på ) så ska jag fortfarande leva. 
 
Jag hoppas bara att när hon väl vill att jag ska dö, att hon ska göra min död epic. Jag vill att på min begravning ska människor behöva hålla sig för skratt när de hör hur jag dött. När jag går omkring idag så gör jag ju så fruktansvärt klantiga saker hela tiden, så det skulle nästan vara tråkigt om jag dog på ett vanligt sätt.
 Snälla låt mig dö genom att halsduken fastnar i bussdörren och jag släpas med till nästa station utan att någon märker det. 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0