söndag

Sitter och funderar, förutom att jag funderar över varför det tar längre tid för mig att bara förbereda disken än vad det tar för Frida att diska den, så funderar jag på varför man var så pucko som liten.
Pappa tog med oss ut i skogen jämt, ut i snön när det var fint väder, då minns jag att jag tyckte att det var det värsta som fanns. Det enda som var bra med att hänga med pappa ut var att han alltid köpte med singoalla (& ballerina, eftersom att jag och Frida var bortskämda snorungar som inte kunde äta samma kakor)
Eller finger, men de minns jag att pappa hatade för att de hade alltid smält innan man var framme och så fick man ungefär dricka chokladen ur paketet.
Iaf ( Jag kan inte skriva utan att flumma iväg precis som farmor, jag börjar berätta en sak och sen ska jag prata om allt omkring tills jag glömmer vad jag skulle prata om från början)
Iaf, så idag vill jag ju gärna ut, det har varit så fint väder nu i 3 dagar att jag faktiskt tagit mig ut alla dagarna,
idag tog jag med mig kakan och satt i en snödriva och drack kaffe i solen, hur härligt är inte det !? ( Även om man alltid vill ha med sig en öl när det är stekande sol). Varför kom man inte på det redan när man var liten?
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0