åh, gud

Nu är jag supersugen på att skaffa hund, finns dock ingen människa som skulle vilja sätta sin hund i en 2a i lycksele .. Ochdetförstår jag ju för det skulle inte jag heller göra om jag hade en hund till salu ! Dessutom så skulle jag ju aldrig kunna fara någonstanns nå mer för det tar ju upp all ens tid och en hund trivs ju inte med att sitta ensam i en lägenhet, men tänk all den kärlek man får av en hund och en ny bästa vän , jag har saknat den tiden med  ayla som satan och vill ha tillbaka den ..

Sommaren har varit lite upp och ´ner , den är ju som snart slut och vintervädret kommer ju fort märker jag , känns som om jag hargjort mkt kul och det har även hänt många tråkiga saker men nu behöver jag något som är SUPERDUPER kul som kan få en att sluta tänka på allt det tråkiga*

var hos farmor idag , kände att hon behövde lite sällskap , men vad ska man göra när man känner smärtan av en som lever över sina barn ? Hatar detta , trodde inte att det skulle hända mig, men detta med Malin har gjort att jag har lärt  mig att ta bättre hand om min familj och ska verkligen skärpa mig med det .. En sak som detta har även fårr mig att inse hur värdefullt det är att leva , för även den som är frisk och livsglad kan dö när som helst ! Slutsattsen av detta är att gud finns fan inte!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0