Boxas

Åh, "Du blir vad du äter" ska ju göra att man ska bli less på mat och tycka att det är äckligt ju , men jag som är ett psykoffer blir ju typ sugen på mat och godis ! vad är det för fel på mig ?

fick nytt golv i köket idag , imorrn blir det hallen med .. Väldigt bra för köket ser mkt större och ljusare ut , men att gå upp klockan 06.30 är ju inte spec kul ! Sen när man ska leta efter katter under badkar och soffor så blir man ju allmänt deppig !Haha ..

Morgondagen
längtar jag inte efter , känns som att samtalen med pappa och farmor mest bara är ledsna nu för tiden , men Malin du är underbar , och det märks att du alltid varit älskad om man tänker på hur många som ska på din begravning, Ska börja ta vara på dagarna , jag kan ju falla ihop och dö imorrn om ödet skulle vilja det ..

denna sommar har varit rätt kass ändå , alldeles för lite sol och jag har inte ens badat en enda gång ! Herregud, hur har detta gått till ? Skolan börjar snart även , KASST KASST KASST ! Jag behöver min sömn till klockan 1 minst om jag ska överleva ett år till !!

Försvinna in i dimman , glömma sorgen och hinna träffa alla som drar från sorsele , det är mitt mål för denna helg !!

 

Kommentarer
Postat av: amanda

det ordnar sig! lycka till imorgon!

2008-08-21 @ 23:08:45
URL: http://amandaaee.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0