Oh Happy day

Jadu, detta har varit en bra dag . Fått en massa gratisgrejer av en generös brud, pantat burkar för 300 spänn och sett en megadykning med ett flygplan ..

Det är nu sommaren börjar bli rolig, tycker att det är så bra att jag har börjat göra saker som det var jättelängesen jag gjorde.. Jag har tex; kidnappat en katt , fiskat , spelat svarte petter , flygit helikopter (en liten radiostyrd då) , rest till Italien och fått gråta ut.

Hur gör man för att sluta tänka , hur ska man göra på en begravning ? Jag trodde aldrig att jag skulle behöva göra sånt nu.

Nu är jag superdupersugen på chokladbollar!! vid denna tid är det inte alls bra, undrar om man ska ge in för frestelsen?

Thats the way , aha aha I like it aha aha



Kommentarer
Postat av: jonna

En sak är säker, jag ska då int sminka mig inför begravningen...

2008-08-08 @ 00:59:15
URL: http://pyskopat.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0