Söndag

Helgen har varit full av känslor , Begravningen av Malin på fredag var det hemskaste jag har varit med om i hela mitt liv .. Det är så svårt att tänka sig att hon inte kommer att vara med på alla släkt-träffar och dyligt. Man märkte då iaf att hon verkligen var älskad för det kom så jävulskt mkt folk och alla bölade ihjäl sig.. Känns dock som att jag inte har sagt hejdå än så jag vänta på att smärtan ska sjunka in ! Du var iaf Underbar lillfaster..

Sitter hemma nu efter att ha suttit ute i kylan ett bra tag , Jag behöver nog gå och lägga mig snart om jag ska kunna ta mig upp för första skoldagen imorgon , jag har inte längtat alls utan jag ska vinna nån miljon på bingo eller så , för då slipper jag både jobb senare i livet och skitskolan nu .. Min plan är super , men så spec stor chans at jag skulle göra det är det ju inte, sen har jag ju inte råd att köpa lotter så det skiter sig nog :P

Johan är och jagar och det är superbra även om jag måste sakna honom lite , men jag har nästan börjat gilla smaken av sjöfågel men rödvinssås och gelé :) 

God natt allesammans och så ses vi på skolan imorgon..  !  

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0