Tanke


Herregud vad tiden flyger förbi , det känns som om sommaren just har börjat men enligt vädret så är det nog snart vinter. Det är helt sjukt att jag redan har bott i lycksele i ett år ! Jag är lyckselebo! helt galet, Jag blev tillsammans med johan då jag var 14 och nu är jag snart 18, och det var 8 år sen mina föräldrar skildes.. Allt känns som om det hände igår.

Fast det som hände igår var ju talludden , Sjukt roligt var det men kunde ha varit mkt roligare om man slapp allt bråk, Fast det verkar ju som om alla killar bara vill fara dit för att bråka !?! Brudarna far dit för att pöka ngn i skogen eller bara dansa och ha kul .. Synd bara att man dansade och en halvnaken ful snubbe skulle putta omkull en och man flög omkring som en studdsboll på dansgolvet för att alla gillade att trycka på personen brevid! Jag fick då iaf många skratt , var lite förbannad för att någon hade ju haft jätteroligt med att byta ut sprit mot vatten , men inga tårar alls av mig iaf och det tycker jag var jättebra..!


Jag är mest godis-sugen i världen!


Förra talludden :



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0