Tiden

Kvällen , veckan och dagen har varit super, det är jättekul då man kan få göra saker som man aldrig gjort ! Ikväll hade jag superkul i regnet , och jag har kommit på ett eget The Game som vi ska pröva på .

Har kommit på att jag har en brud som är smartast i världen, hon har ändrat mitt sätt att se på mig själv, och det är dagar då jag aldrig har tråkigt , det är sånt jag behöver just nu..

Saknar tiden då man bara kunde springa ut och ha kul , tiden då falskhet och lögner knappt fanns i ens egen värld, Nu vet man inte alls var alla vänner står, så det är inte lätt alla dagar dock , för jag vet att jag hade verkligen en super barndom från början kan jag säga nu och den har hjälpt väldigt mkt och format mig till den jag är idag ..

Från det ena till det andra så ska jag stämma ica ! Deras kött blir ungefär gammalt i frysen till och med , jag ska även stämma dem som sydde ett par byxor som jag har..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0