Torsdag

Supermysig kväll ikv :) Såg en bra film med mkt skratt och nån tår kanske ( hoppas bara att man kommer ihåg att lämna igen den imorrn .) Haha , Anna bjöd på mat på Golden och jag är fortfarande mätt ! Sen var jag lycklig över att jag hade råd att köpa en jättegodispåse, så jag har inte gjort mkt mer idag än att äta.

Jag har börjat samla på mig en massa kort med , i en liten korthållare ska jag få plats med ett åhlenskort, filmhyrningskort, skoterkort, bankkort, icakort och ett csnkort. En helt omöjlig uppgift om du frågar mig !

Mamma var även här idag och var snäll , fast det blev en :Hej! här har du pengar och mat , hej då .. :P




When the wind is howling
And it's a dying dream
And my faith is silent
While my doubts scream

Kommentarer
Postat av: amanda

mahaha, onsdag mena du väl

2008-08-28 @ 16:40:20
URL: http://amandaaee.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0