Monday

Ja, nu sitter jag här och käkar morot, gott .. Har tillbringat min kväll med att slå in julklappar ( vilket det visade sig att jag var jättekass på ! ) Men jag mår inte sämre för det , Annas julklapp blev lika ful! hah, Sen har jag lagat lite mat och sovit en stund. Har även blivit bjuden på lite glögg.. Helt klart värd kväll då man får saker gjorda .. ( Har även städat lite)

Sen ska jag ta lite tid till att klaga på min släkt ! Vem av oss kom på att man var tvungen att ge julklappar till alla? Nu har jag redan lagt ut alldeles för mkt pengar och jag har en del julklappar kvar, Kommer att bli uteliggare om det fortsätter i denna fart ! Men sen så vet jag ju att jag måste köpa annars sitter jag där och skäms då jag öppnar mina kusiners fina julklappar till mig ! Låt mig dö..

Annars så har jag haft en superhelg, Händelserik helg iaf. Hann då med att träffa lite coolt folk och så , Och nu är det bara att vänta på att det ska bli jul så jag kan åka hem till sors, OM JAG BARA KUNDE HITTA EN KATTVAKT!?!  så att jag kan stanna mer än i ungefär 3 dagar!

Bye

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0