Onsdag .. Snart Jul!

Nu är jag trött, men jag kan inte gå och lägga mig nu , måste vänta på johan och så kan jag ju inte missa scrubs!!!! NEVER!!

Jenny har varit här och sett film med mig ikväll ( Over her dead body) , En ganska bra film , men det var en sån där film som man ändå kunde gå och koka te mitt i utan att missa något. Det kanske är ganska illa!? haha..
Har fått en del skratt och lite seriöst prat, mysmys.

Nu väntar jag på att johan ska komma hem så vi kan fika lite innan vi går isäng,
 förväntar mig en trevlig helg men det är ju aldrig säkert..
Och åh vad jag vill till sorsele nu , jag saknar att få hemlagad mat och gulan å allt folk och att kunna äta hemma och sen stannaute och umgås med allt folket ! Här i lycksele är man alltid bara med typ högst 2-3 pers om det inte är fest. Varför !? Jo, för att sorselebor är coola.





Jag har en vän, hon heter Amanda . Hon går att lita på i alla lägen och hon är så bra som man kan vara, Efter dessa år så är det fortfarande samma sak. Hon tycker oftast som jag och hon skrattar åt samma saker. Hon känner mig inifrån och ut och vet alltid hur jag fungerar. Hon går alltid att säga allt till, och hon behöver jag i mitt liv. Hon är allt det, och det spelar ingen roll vad hon tycker om mig. För det ändras inte för min del.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0