Thursday

Jag har  gjort många misstag i mitt liv, kanske lite fler än andra men det gör inte så mycket. Just nu har jag en del saker som jag funderar på att sluta med . Bland annat en last som jag drar på som ska ha ett slut ! Tur att det är nyår snart så man kan ge ett löfte till sig själv.

Min julklappshandling är äntligen över !!! ( När jag bara har köpt en ynka ram då) Och ingen kan gissa hur skönt det känns!  Alldeles för mycket pengar ha blivit lagda på julklappar som jag inte vet om någon vill ha? Stackars mig, men det problemet har säkert alla!? Nu är det bara att chilla mig fram till jul, Och det är inte svårt när vi bara har ett par få lektioner kvar tills vi får jullov! ( Om jag bara kunde hitta kattvakt så jag då kunde stanna kvar några dagar i sors! Man kan ju inte få allt!

Sen så ska det bli skitkul att få träffa min syster och få höra allt om hennes liv, verkligen längesen nu och jag kan ärligt talat säga att jag har saknat henne..

Och så sen . .... . SÅ taggar jag julfolkan , ska bli kul att få umgås med sorselefolket . Synd bara att det alltid är mklt roligare på för/efter än på folkan . ( Denna folkan så ska jag ha med mkt pengar till KORV! )

  <------ HAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHA

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0