Tisdag

Ja, herregud! Denna kväll har gått för fort , börjat med att sova tills 8 så att jag fick panik-gå till amanda.. dagen var ändå rätt okej. Fick ju städa som en gris och gömma min efterätt i en servett men annars gick det bra. Längtar bara tills jag får äta julbord på riktigt ..

AnnaB har varit här ikväll, skönt att ha sällskap när man måste ut i kylan eller då det är ngt kasst på tv. ;D
Annars så har det inte hänt så mkt, jag och johan gjorde en köttfärssås av saker vi hade i kylskåpet ungefär, men den blev riktigt god faktiskt! Tur att man har en kille som kan laga mat så att man slipper göra det efter lärnia ..

Men nu ska jag dricka lite te och äta choklad ..


JUL -----------------------------------------------------------------------------------> LÅÅNGT BORTA


Hej då

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0