Tisdag, dagen innan ..

jamen hej hej , nu sitter jag här och väntar .. På min syster och mamma som kommer om ca en halvtimme, på att det ska bli jul någon gång så att man ska kunna tänka på ngt annat istället , och på folkan .. Nog för att jag taggar folkan mer än jul så tror jag nog inte att jag kommer att ha så roligt , men vad kan man göra förutom att hoppas ?


Kom ju till sorsele för en stund sen , klart att det visade sig att det skulle vara ungefär 75 grader kallare här än i storuman/lycksele ! fattar inte vad detta är för kallhåla.. Slapp då gå iaf ( mamma fick ju för sig att hon ville bo så långt bort från allt som var möjligt! ) Och nu har jag kokat mig en kopp kaffe och ätit lite tjong ( mickes goda karrisar ) .. nå mer har jag inte gjort ..

Annars idag så har jag varit en stund i lycksele ( där det hände mkt udda saker) och sen så har jag varit i storuman ett tag , gillade att vara hos lotta + micke.. Det är ju jättekul att dom ungefär har värsta superjulstämningen där borta medans det suger här.

Känns ändå mkt bra nu , ska bli hur kul som helst att få träffa min syster ! jag har saknat henne otroligt nog ( när jag träffade henne förra gången så var det ju grönt gräs på backen ! )

Sen vet jag inte vad jag ska skriva mer om mitt liv, har riktigt tråkigt nu så jag skulle vilja sitta här och bara skriva för att ha ngt att göra tills familjen kommer ! men det är tomt i min hjärna.. såååå


GOD JUL PÅ ER ALLA

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0