Torsdag wohoo

Ja , herregud . Håller på att tvätta lite , asdrygt . Mår piss och är allmänt trött. När jag vaknade imorse så blev jag så lycklig för att jag trodde att det var fredag idag . Men tyvärr..

Igår såg jag en superbra film hos Anna, Taken hette den , är så kul då man ser filmer som man är tvungen att hoppa omkring i soffan då man tittar på den. .

Jadu, vad mer kan man säga om sitt liv, har varit ute och handlat upp alla mina pengar på julklappar , men det är så mysigt att få köpa något som jag vet att pappa kommer att bli så glad över ( Om ingen annan hunnit köpa före!?! ) Och så köpte jag lite mer fina saker , nu behöver jag bara vänta på nästa pengar som kommer in så att jag kan köpa resten av klapparna.. Dock svårt att köpa julklappar till kusinerna som man inte har träffat på ett år?

Nu håller Johan på med att grava lax, (tyvärr så är det ju han som är kocken här ) Sen ska jag väl försöka smaka lite och låtsas att det inte är så jävulskt äckligt .. Själv sitter jag och deppar över att jag aldrig tar mig till sorsele, Varken emelie eller amanda ska ju inte hem så då känns det ganska drygt att åka.. Sen så är det ju Lucialiret nästa helg , Sen så ska jag och Johan fira 3:års dagen så då ska vi ju säkert stanna här eller vara i storuman, RACKARNS .


Nämen nu ska jag fara ut och träffa någon, göra ngt av mitt liv ikväll . Alla ni andra, ha ett bra liv ni med --



SEE YAAAH

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0