tisdag

Hahahaah,  åh herregud , vad har hänt med människorna i sorseles, liv!?! (Har ungdomsvåldet ökat i Sorsele? (137inlägg) Alla är ju bara allmänt dumma tycker jag , satt och läste igenom lite av det där och ser att dessa vuxna verkar tycka att sorseleungdomarna ungefär är riktigt kriminella .. Vi kan ju bara jämföra med Lycksele : Är Lycksele ingen idyll längre? (25inlägg)  Här verkar det som om folk faktiskt har ett liv och inte sitter och har en debatt i 140 inlägg ! Jag får bara lust att banka in lite vett i dessa korkade sorselebor ( vissa är väl lite smartare än andra då)..

Jaja,  nu är det då dax för mig att börja med maten , och äppelpajen som jag ska laga ikväll.. Ska bli gott med makaronipudding. Även om jag åt det till lunch idag.. hihi Sen ska jag nog klippa johans hår och gå ut och gå ..

HEJYAH

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0