Torsdaag

Sitter här nu och hoppas att det snart ska bli något bra på tv, Johan ligger redan och sover men jag är inte nog trött än känner jag ;D  Dagarna som jag tycker går så sakta förbi verkar rusa iväg.. När man sitter på skolan och har samhälls så är 11 minuter ca 2h långa, Men på helgen så kan 2h kännas som 11 min istället . Hur kan det komma sig !?! ¨

Åh, varför är det aldrig ngt bra vid denna tid på kvällarna? Ska jag måsta sitta och nöta jerry springer?

Jag har haft riktigt trevliga kvällar på sista tiden, - Att jag fått en väldigt fin tidig julklapp då ;) Men vad ska man göra ?

Måste till pappa snart med , men för att jag ska till umeå så behöver jag ju pengar att shoppa för jue. Inge kul alls att vara fattig .

Imorgon är det tbgmässan då , ska iaf bli skönt att slippa ha lektioner, men vadå sitta på skolan till 8 på kvällen? herregud vad tråkigt, tur att jag och amanda ska få fullt upp iaf för då kanske tiden går fortare ..

Viktig information : 12 maj är det alla barns dag (sorry Matilda för fel information) , 13 augusti : Menlösa barns dag , 13 Augusti : Vänsterhäntas dag (då förväntar jag att alla ska fira mig för att jag är vänsterhänt och komma med tårta)  För varför ska vi göra det på farsdag/morsdag när vi inte får ngt tillbaka`? Grr.. Sen har jag börjat digga att jag fyller 18 snart ! Men det ska jag inte göra , för då går tiden bara segare, Tagga flottfest !!




Äpplet faller inte långt ifrån Päronen

Kommentarer
Postat av: amanda

ja tagga flottfest, damn yeÄh!

2008-11-13 @ 20:19:50
URL: http://amandaaee.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0