Måndag - Jag hoppas att jag klarar det!

Bestämde mig för en sak igår, och det försöker jag hålla fast vid , jag ska klara det jag ska klara det + att jag ska klara det .. Känner mig deppig , brukar klara så här lång tid annars men nu bara för att jag vet att det är slutet så är jag död. Häng mig !!

jag hade otroliga drömmar igår, en jättehärlig dröm där man fick 7 stycken assnygga tröjor för 199 kr  och en cpdröm som var äcklig och hemsk , vad tänkte jag på innan jag gick och la mig !?!?! hahah

Har en supergod paj här hemma som jag tvingade mamma att baka innan jag skulle komma hem , det är det godaste som finns så jag kommer att rulla bussen hem till lycksele ;D hahahhahah

Sen är det ju Tila ikväll igen , så det betyder att jag ska hem till amanda och hälsa på ikväll klockan 10 , eftersom att mamma inte har några kanaler alls typ..

Saknar Johan idag , han är så söt när han är borta och jagar för då saknar han mig extra mkt eftersom att han hela tiden är ensam ;D moahahahhahah

Är det bara jag som fortfarande är less på skolan första dagen på lovet? jag måste vara dum i huvet !


Sug min jag ska dö . . dööö dööö döööö dööö dööö döööö döööö dödödödö öö

Hej svej leverpastej är bläää


Kommentarer
Postat av: Anna snygg

ska vi gå å häng oss ;) haha puss

2008-10-27 @ 15:30:38
URL: http://anbergstrom.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0