Onsdag


Skolan idag var dryg och nu är jag less .. men det är bara 2 dagar innan lovet, dock 2 dagar med styrketräning och samhällskunskap, så då är det 2 ytterst lååånga dagar.. Sors i helgen som sagt.. Jag saknar mammas mat ..



Idag blev jag utmanad,. Därför ska jag berätta 7 saker om mig själv, sen skicka vidare det, vad jobbigt , men ajja.

1. Jag har otroligt mycket ketchup på ungerfär allt ! Rätt pinsamt faktiskt..

2. Jag älskar att vara arg , helt sjukt men jag skrattar åt mig själv då jag är arg så jag blir glad igen. Just för att jag kan bli sur för dom dummaste sakerna.

3.  Det värsta som finns det är då jag blir glad för att jag har fått en massa sms, tills jag märker att ungefär 80% av dom är samma jävla kedjebrev !

4. Jag tycker att Tila2 är det grymmaste programmet just nu, helt otroligt sjukt program men det håller mig vid tvn till 11 varje kväll fast jag är död nästa dag på skolan ..

5. Jag går hr2 och lyckades göra köttbullar svarta idag.. Lyckat lyckat ..

6. Jag har en hemlig dröm om att jag skulle vilja bli en glasblåsare, enda sen "Glasblåsarens barn" Ytterst cool film..

7. Jag blir ondare och ondare, och det blir roligareoch roligare. Vänta bara tills jag kommer upp till pandas nivå ;)

 <-------Bara för att jag är så snygg här--..



Adjööö

And it's a shame she wears the name
Of a man that's locked in chains
To a bottle that destroys her hopes and cares.
To a man with hungry eye's, she works and hides her pride
She's a barmaid in the honky tonk downstairs


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0