Söndag

Ja, nu sitter man här igen , måste gå och sova ifall man iaf ska kunna få 7 timmars sömn!

Pretty woman går på 5an just nu och det är faktiskt en jäääättebra film ,.  Tror att jag har ärvt min filmsmak ifrån mamma.. haha

Har haft en ytterst trevlig helg med rätt coola ungdomar och mammor?!? Skitkul att ha amanda i storuman, det är ju där jag kommer att bo i framtiden om allt går fel ;)

Har börjat planera på utlandsresan i sommar seriöst nu , ska nog skaffa planteringsjobb och sen efter resan leva på knäckebröd hela mitt liv, men jag längtar efter att få komma bort nu , skolan är jobbig och vi har ett prov nästa vecka som jag inte har lärt mig något av.. Illa Illa :/

Sen redan på söndagkväll så har jag börjat fundera på ifall jag ska stanna i lycksele eller om jag ska till sorsele i helgen , eftersom att jag inte har lust att lämna katterna ensamma denna helg med - men om jag stannar så har jag en deppig mamma efter mig , Hmm svårt val alltså !

JAG HATAR SÖNDAGSKVÄLLAR .. sov gott allesammans :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0