Tisdag

Haha, idag har jag en mkt bättre dag , var ju som smådeppig igår , men har bestämt mig för att det inte är dax att sluta riktigt än, så idag är det bra (inatt menar jag) Hade roligt i sorsele och nu längtar jag tillbaka ! ! !

Har haft en ytterst mysig dag idag , träffade pappa och farmor först , sen blev det mys med skratt och låtar med anna och mikaela. :) Gunnar ?

Har även varit och shoppat lite i denna stoora stad, en "mössa"  och en present till faster Lisa som fyller år imorgon , det är så roligt att ge något till henne för hon är nog den människan jag vet som blir gladast över de mista sakerna .. wiie

Snart är det jul och jag längtar faktiskt, ska bli skönt med lite julklappar och så , vet inte riktigt än hur jag ska tillbringa min jul men det lutar ganska mkt emot sorsele och mamma . Fast det kommer att bli helt fel att tillbringa julen utan syster , men jag får väl ha trevligt med mormor och emelie,viktor ..

Halloween är ju nu till helgen , där blir det iaf att stanna här i lycksele på fredan för då ska jag ju på tjejmiddag ( laga mat till 8 pers - herregud säger jag då bara.. illa men kul )  Sen vet jag inte riktigt om jag åker till sorsele , det beror ju på on det händer ngt spännande på lördagen ..

Sen ska jag och en klasskompis fara på bio imorgon , ska nog bli trevligt det med . man får ju bara hoppas att filmen är bra , men annars så har jag ju iaf de goda popcornen att trösta mig med .

KOM IGEN NU AMANDA, bestäm dig någongång för ngt vad du ska göra ;D en dag med dig på lovet skulle vara trevligt :)

 <---- ALLA HR SOM SER DENNA BILD SKA NU BLI DEPPIGA OCH VETA VAD VI SKA GÖRA JUST NU !!


HEJdå


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0