Tisdag

Nu sitter jag här när jag borde göra läxa, dessutom så är det bra på tv.. Men jag bloggar lite ikväll så att amanda ska ha något trevligt att läsa innan hon går och lägger sig :)

Är trött , men allt känns endå rätt bra just nu , har prov imorgon som inte går bra att plugga på , även så sa jag ju till matteläraren att jag skulle gå på läxcafe idag så att jag ska slippa ha matte i 3an :P Men jag säger så här : NÄSTA gång..

Känner mig rätt cool, köket ser åt helvete ut, även sovrummet . but what the hell , I do it Tomorrow :)
Folkan till helgen alla som är lika coola som jag, ska även träffa lillmamma lite, sen blir det nog att fara hem och ta hand om kissarna måndag-tisdag innan jag hoppas att jag kan dra till sors igen . Känns jätteskönt att jag har lite planer nu så att jag slipper bestämma mig på fredagen som jag annars brukar göra .. Jippie

Nu väntar jag endast på att amanda ska komma så vi kan få något gjort med läxan , sen har jag ju lovat anna att träffa henne , illa jag borde plocka ur tvättkorgen ! AAAAHHH

Mindre än 2 månader kvar tills 3 år med johan , herregud vad länge jag har varit med han , enda sen mina powerskor med långt svart ludd på ..

Nu ska jag försöka tagga folkan och hoppas att det blir kul , det ska ni med ! !! !

<----- Inte igår ...  inte igår -----> 

<----- Inte igår ..---->


So put you hands up in the air , And wait for the Party , then put your hands on the floor and puke..

BYEBYE !And see yah

Kommentarer
Postat av: Anonym

Du har blivit utmanad

Kolla min otroligt coola blogg för mer info.

2008-10-21 @ 20:34:33
URL: http://pyskopat.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0