Tordag kväll, godis är gott ..

Ja, då var det torsdag, bara 3 dagar kvar av lovet , men jag skulle gärna vilja ha några dagar till(jättemånga till) . Men det blir vad man gör det till ;D Sitter här nu och letar efter en film som man kan mysa till ikväll , men jag brukar vara duktig på att hitta bra filmer :)

Tror att detta kommer att bli en superbra helg, eller det är vad jag hoppas på iaf, allt har gått så fort och snart är det skola igen , kämpar med en uppgift som apan har gett oss men det går trögt för jag orkar knappt öppna skrivboken, ändå har jag skrivit 4 a4 papper , gud vad jag är duktig . Men det suger och frågorna är rätt svåra ..

Nu gäller det att komma ihåg allt för imorn ,  tvättid, handla , kom ihåg att köpa ost , lämna papperna till lybo, och köp leggings och vantar , nu så.

Har mest bara degat idag, men det har varit skönt, for ut en sväng och träffade folk annars har jag bara klivit upp från soffan då jag skulle laga mat, gud vad skönt detta har varit .. Nu ska man bara se vad för roliga saker som helgen har att komma med .

ADJÖ ALLESAMMANS


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0