Fredag (sen torsdag)

Ja herregud ! Marknan imorrn , eller egentligen idag men jag räknar på att klockan inte har hunnit bli efter 12 än..
Jag ska tagga sönder nu tills imorrn , och efter jag har börjat imorgon så ska jag aldrig sluta tagga förän söndag! Mohaha

Idag har jag raggat runt hela dagen , Dagen började med att pappa ringde och sa att han skulle sluta tidigt så vi gick på golden med honom och åt, det var mycket godare än den planerade falukorven och makaronerna , sen anna och sen nenema för att lyssna när hon skulle sjunga, som aldrig blev av för att det inte riktigt gick snabbt :P sen fick jag ju veta att hon hade feber så det kanske inte blir ngt på mb för hennes del och det är ju lite synd. Men jag ska ju lix inte dit så det sprollar ju ingen roll för mig.. sen träffade jag emma en stund som gjorde matte, herregud det skulle ju jag med ha gjort.. blä blä blä blä .. sen kom panda hit och vi lirade lite tv och pratade .. det var min dag..

Nu ska jag bara sitta uppe till jag stupar ner i sängen så att jag kan sova länge imorrn och vara vaken länge istället ;D Så det så ..

TAGGA TAGGA TAGGA TAGG TAG TA T

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0