Löörda

Ja, Hej och hallå.. Fredagen var faktiskt ganska skojj. Lite prat men vad kan man förvänta sig av sorsele?!?
vi var då iaf hos Christian och det dög väl , fast en sak jag hade smakade sursnopp så ett minus kan ju kvällen få..


Lördag : ja, shit alltså vilken dag detta har varit .. Har inte gjort ett piss kan jag ju bara säga ;D
Jag har varit nere på ica och det är ju ungefär allt , sen nu sitter man här vid datorn och degar, men jag ska då iaf ut för Elias ringde och drygade sig om att man inte får dega tills man sjunker ner i marken.. Och det tycker jag låter vettigt så nu ska jag ut .. Fast eftersom att både elias och stina är som nå sniglar så kommer jag väl ut vid middagstid imorrn !


You need a friend , I'll be around
Don't let this end before I see you again
What can I say convince you to change your mind of me?
I'm gonna love you more than anyone
I'm gonna hold you closer than before
and when I kiss your soul , your body will be free
I'll be free for you anytime
I'm gonna love you more than anyone!

Pusshej                                                                                                                                                                              





   


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0