Onsdag (känns som torsdag)

ja , denna dag började helt ovärt, stannade hemma för att jag mådde för kasst för att fara , men ändå så slutade det med att jag var vaken ända från att klockan ringde 06.40.. så det var rätt kasst måste jag medela ..

Annars så har jag haft en myskväll, hälsade på hos mormor, som inte alltid är så kul men man mår mycket bättre i sig själv efter ett sånt besök .. + att jag fick 200 kr och nya lakan ;D sen har jag varit ute och gått mkt för att uträtta mina "behov.." hahah sen blev det en asbra film med lilla mamsen och ännu mer godis.. jag hatar hydro för att dom aldrig kan byta kassörska !!

och annars förutom det så önskar jag att en viss S skulle få denna förkylning så att hon fattade vad hon gör emot mig med allt jobb !! grrr


FUCK ALL THIS UGLY SHIT


hej då

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0