Torsdag : Bättre dag

Är inte alls lika trött idag.. Och det är skönt, lite mer sjuk är jag dock men vad ska man göra åt det ? Lite arg kanske sen "jobbet" men jag har ju bara en dag kvar tills jag får ha en skön ledig helg.. Idag fick jag då göra fisk, och janssons frestelse och det var väl inte så jobbigt men mattanter är väldigt stressade människor har jag märkt !

Sen Anna så ger du min vardag en guldkant med våra samtal, det piggar verkligen upp ! Fredag snart :)

Nästa fråga är ju vad man ska göra ikväll, Sluta bråka med mamma på msn ska jag då göra nu..

Hejtaaa


The morning's gone, all dreamed away,
But that's all right, it's Saturday,
When people think that they might see
The next chapter, their destiny.
And when Monday morning comes around,
I'll get the work done, but I'll listen for the sound

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0