torsdag

Ja, vad kan man säga om denna dag ? ;D började med att jag faktiskt tog mig upp ur sängen och tog på matan ! jag klarade det ! wohooo jippie ! bra jobbat lovisa !! ;D sen har jag ätit värsta supermiddagen hemma , med ett ton kall beasås, men skare vara finmiddag så skare vara så onyttigt som möjligt..

tänkte på en sak idag , denna sommar tror jag inte hade 3 dagar ens som var varma i rad? har jag fel ?
Sen efter morgondagen så blir det lycksele igen , ska bli skönt att få komma "hem" och börja skolan!?!?!?! haha det är något fel på mig men helvetet vad det är skönt att börja skolan , jag ska ladrig börja jobba.. det blir nog att köra på min ide om trisslotter ..


Over and out som panda säger ;D

Kommentarer
Postat av: amanda

jag ska börja spela bingolotto, i hopp om att vinna mycket pengar, eller kanske en bil. så kan jag sticka! ska inte jobba alls.

2008-09-19 @ 09:21:25
URL: http://amandaaee.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0