Fredag

Dagens tanke är om giftemål, Hur puckat är det att gifta sig egentligen, speciellt när alla tjejer i 15-100 vill ha en guldring på sitt finger (även jag skulle vilja vara förlovad ) Men varför? Visst det är en underbar dag och all sån skit, men sen då? Sen är man bara gifta ungefär för att tjejen ska få ut hälften av killens  pengar då man skiljer sig . Hur snällt är det? Sen, orka förlova sig nu? Hela saken med att förlova sig är ju att man ska gifta sig inom ett år, soo hade alla 15 åringar som är förlovade tänkt gifta sig med duden`? Nej. Och en till sak ; varför förlovningsring? Varför betala för 2 ringar då det räcker med en, då har man ju även mer pengar att lägga på den "riktiga" ringen! helt puckat!

Nu sitter jag här, har städat lite för att det ska se någorlunda ut, Amanda och Marcus kmr ikväll och ska äta middag här, vilket jag hoppas blir både mysigt och gott. Nu ska jag bara kika om jag hittar någon glasbit i köttfärsen nu då ;D

By the way så var teatern jag såg ändå lätt värd, så, jag hade fel där! Kan ju heller inte säga att jag hade något värdare för mig den kvällen!


Nu ska jag nog börja diska så jag kan börja med maten, det är bara jobbigt att inte bo med mamma som gör sånt mkt bättre än jag!

 
<------ SOMMAR kom kom till mig

ByeYall


Kommentarer
Postat av: ana

haha de är inge fel på din blogg, he liken ju ingenting satt på lite fel ställe, du är då minst lika galen som jag puss!

2009-04-04 @ 19:36:41
URL: http://anbergstrom.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0