Måndag

Ja, nu ska jag då berätta lite om min tid i Sthlm, Kan ju börja med att i torsdags så åkte jag och Anna till umeå där vi tillbringade en kväll hos pappa. Vi såg Fast and furious, vilket helt klart var en värd film, ser man en bilfilm på bio så blir man så inne i filmen för att man måste hänga med i farten! Sen så åt vi även på en indisk restaurang ( All kött, räkor och kyckling var illröd av någon anledning) (inte rå då).. Sen åkte vi en 10 timmar lång bussresa och kom fram till sthlm på fredag..

Fredagen började med att vi gick ut iden stora staden, mkt spring och lite skavsår, sen åt ute och sen gick vi på en pub med en massa fotbollshulliganer, vilket nästan var läskigt, hur kan folk vara så inne i en sån dum sak som att spraka omkring på en boll och tjäna miljarder? Det fortsatte med att vi for på en maskerad och träffade lite riktiga 08er, (Jag var Svartrockare,) dock så fattade ingen vad jag skulle vara för något för tydligen så trodde de att det var min vanliga "stil" .. jag kan nog iaf ärligt säga att jag hade riktigt kul. Förutom en del saker då, men..

Lördag så åkte jag och anna och såg Sofia Jannok!?!, hon är faktiskt riktigt grym. Anna somnade sedan på soffan efter att hon trott att hon både tappat sin plånbok och sin kamera, Kass..

Ska göra reklam för Johan(Sarahs man)s Band.. NETHERBIRD på youtube. Kanske inte riktigt min musiksmak, men någon av er gillar dom säkert! :)

En 22 timmars bussresa för att vara borta i 4 dagar!! , men värt ändå. Jag kan inte fatta att jag är tillbaka bland all snö, nog för att jag nog inte kommer att flytta till sthlm. Men jag ska garanterat flytta till ett varmare ställe än lycksele. punkt..

Är nervös för morgondagen, gillar inte smärta!

Hatar praktik och surkärringar!

Byebye

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0