Måndag

Ja. vad kan jag säga om veckan som gått? Jag har då varit på konsum hela tiden
och det suger very mkt. Jag Orkar inte ! Vill inte komma hem varje dag och inte ha kvar någon energi för att göra något på kvällen , men nu har jag iaf gjort upp några planer och jag ska försöka orka med dom..

Kan dock inte fatta att Anna vann! Nog är jag glad för hennes skull ja;D Började dock fråga mig själv vad jag skulle göra om jag vann 10 000. Jag tror nästan att de inte skulle sparas, Utlandsresan skulle jag nog använda den till ..
Hade en mkt trevlig helg, fast även en ganska knäpp helg.

Nä , nu jävlar!

Detta var nog det sämsta inlägget jag skrivit någonsin!
Jag är Sötsugen !


Byebye

 

Kommentarer
Postat av: anna

pussymugg ! haha

2009-06-16 @ 13:03:02
URL: http://anbergstrom.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0