Måndag

Hemma i lycksele efter 5 dagar uppe i fjälle vid kanan, Det har varit otroligt mysigt hela tiden och det känns nästan tråkigt att ha behövt åka hem.. Har hunnit med det mesta, visat mina skills på trickskidor bla annat, sen har åkt+kört mycket skoter. Var dock nära på att sänka Tanyas, men det gick fin-fint..Synen av Tony på tefat bakom Johans skoter är bland det bästa jag sett ..  Allt blir dessutom så gott då man äter utomhus, har funderat på vad det beror på länge, Kanske röksmaken som gör det? Sen så har jag åkt förbi en stund i sorsele och ätit lunch hos mamma, och nu är jag då här..

Jag ska nu gå över till Annas nya lägenhet och äta, har ju fixat det så att jag äter där idag och hos farmor imorgon, då behöver jag inte handla en massa mat som kommer att bli förstörd då jag åker på onsdag.. Vad jag är smart..


Adjöss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0