Tisdag

Efter en dryg lärniadag så är jag nu trött och less, att det bara är 1 dag kvar av skolan känns fortfarande drygt och jag har prov imorgon i en sak som jag inte orkar plugga på ikväll, så det får nog gå åt helvete för min del .. Arrghh kan inte bara tiden gå fortare så jag får lov snart !

Vet inte ens hur jag ska göra med påskhelgen än  , antingen blir det att stanna här, vilket visserligen säkert blir trevligt för att det är ganska mkt sm händer, eller så måste jag hitta kattvakt och åka till kanan , som säkert skulle vara mkt roligare . ? Varför kan man inte bara glida genom livet och slippa alla dessa jobbiga problem..?

Något som är kul iaf är att mamma har börjat kolla upp jag och Amandas bulgarienresa i sommar , och det ska bli underbart, sen så åker jag ju till sthlm nästa vecka på onsdag och det längtar jag med till.

Om bara snön skulle försvinna snart?

Haay

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0