torsdag

Jaja, nu for Johan för ett tag sen , blir att sova alldeles ensam tills lördag, Känner bara hur tråkigt det var att laga mat åt mig själv idag, Jag fattar inte hur folk kan tycka att det är så roligt att vara ensamma, Varje gång Johan åker så kan jag då varken sova eller äta, Det suger att vara ensam. Helt klart.


Nu ska jag då vandra över till Veronika, hon har en massa fika som hon sa att vi skulle äta upp, det tycker jag inte alls lät illa, sen så ser jag väl om planerna med Jenny går i stöpet.

Jag får nästan lust att skratta, om man nu ska må så dåligt kan man väl tänka efter först? Vissa verkar vilja förstöra sitt liv direkt det verkar bra. Kass kass kass ..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0