Fredag

Jaha, nu sitter jag här. Väntar på att min telefon ska sluta mucka med mig och är lycklig över att denna skolvecka är över, för nu är jag LESS! Ibland funderar jag på hur jag ska ta mig igenom dessa 1.5 åren i lycksele. Nä GBG here I come!

Behövde inte laga någon mat idag för att vi prövade en massa veg-rätter idag, sen så är det dessutom otroligt skönt att komma hem och se att disken är gjord. Kvällen kommer då iaf att gå ut på att se Yesman på bio ( Hoppas att den är så bra som jag vill att den ska vara ) (och värd 80 spänn!! ) Sen så ska jag nog träffa nå nördar spm bestämt sig för att festa (ovärt)..

Morgondagen blir nog i rusksele hos j0hans syster, det är alltid mysigt ..

Kan snön försvinna och jag ligga med en cocosnöt på stranden i Bulgarien?!?

HADEHEJ ALLA..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0