Lördag

Fan vad allt känns surt nu, ska man svika en vän tycker jag att man ska få mer än 150 kr iaf? Men men , världen är full av snåla människor !  Hur som helst så är jag väldigt arg nu ..

Gårdagen spenderades på hotellet, det var nästan värt, fast lite  folk och alla skulle ju förstöra för sig själva. Fast en statoilburgare gjorde allt bättre, sen så har jag fortfarande tårta över golvet, utspilld tvål överallt, det har gjort mig rätt bitter.. Vill inte ens vara i lycksele nästa helg.

Nu ska jag kika på en film med Johan tror jag , orkar inte försöka fixa någon skjuts för att spendera kvällen med en massa överfulla människor, punkt.. Men för alla som ska ha en bättre kväll än min : ha det så kul!

Ska nu försöka att bli lite gladare och börja städa istället, kanske äta lite, nog för att det är lite sent men eftersom att jag var vid mb typ halv 5 så hann jag inte riktigt med att äta..

Hejsvej

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0