Sönda

Hey, klockan är nu 3 och jag ska börja med maten , ska pröva att laga en vegetarisk rätt för att se om den är nog god för att laga på skolan ( kan ju faktiskt vara kul att pröva ngt nytt ) , Bedtime stories var faktiskt riktigt bra å lätt värd att se en gång iaf :P Har dessutom fixat en facebook idag, nog för att det verkade sämst men jag ska då iaf se om det är mer spännande än alla dessa tråkiga sidor..

Börjar bli lite sugen på att bli klar med alla dessa läxor som vi fått för denna vecka, men jag  ska nog vänta och göra dem med amanda på måndag .

Helgen har faktiskt varit riktigt trevlig och för att klara mig igenom nästa vecka så ska jag försöka komma på nu vad jag ska göra till helgen :P


Bye everybody :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0