Torsdag

Kände att jag var tvungen att skriva lite ikväll, Varför vet jag inte men. Hade som tur var Amanda som fick tagga mig för att göra nån läxa ikväll, dock så har jag typ 3 kvar och jag fattar ingenting och vet inte vilken läxa som hör till vilket ämne ;) så grym är jag !

Veckan har flygit förbi och jag har hunnit med allt och inget , förra helgen var jag ju som sagt i rusksele, Halvtrevligt var det iaf. Lite störande moment men det får jag leva med, sen så har det rullat förbi dagar, varit på stan , sett en massa film med lite olika brulls och tittat på tv .. Så spännande liv har jag ..

Helgen blir nog troligtvis i lycksele, lite saker kom upp när jag tänkte fara till sorsele, det är ju just typiskt.. Ha det så kul där iaf . Nu ska jag torka mitt hår och sedan sooova. Ska bli mkt skönt..


Eftersom att du läser detta amanda så ska du få se hur snygg du är  !

Stöld är stöld..
Adjö


Kommentarer
Postat av: Anonym

wocsch, känner mig hedrad!

2009-02-13 @ 17:35:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0