Fredag

Oj, gud vad jag blivit dålig på att skriva här, det är ändå kasst för detta är ett ställe att skriva av sig saker så man slipper tänka. Lovet har gått så fort och det har hänt rätt mkt ändå, samtidigt har det varit superskönt att få bara ligga och vila utan press.

Ska nog fara och ta en klipptid imorgon , im going short again! vad skönt att slippa hår!

Har inte  skrivit på länge nu, ändå är det helt tomt i mitt huvud, kan iaf berätta att jag är förbannad över att vi har fått den lärare som jag hatar mest i matkunskapssakerna! Varför vill dom plåga mig på detta sätt? Lektioner med både apan och surkärrnigen!

Sen så kan jag berätta att jag ska ta ledigt imorgon , jag har en lektion och det är sista timmen ! det betyder att om jag stannar hemma så hinner jag på stan, handla tvätta och fixa tvättid innan tony kommer. Helt perfekt!

Sexigare bild är svårt att finna!


Over and Out - Lovisa

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0