Freeeeeeeeedag

Jaja, har kommit hem från skolan nu, är less på både datorn och tv nu så då vill jag ju fara ut och hitta på något. Men sen när man börjar tänka på att det är ca 30 minus ute så minskar lusten rätt mkt..

Sitter här och funderar på vad jag ska ta mig till i helgen , om jag ska stanna eller åka till storuman, och eftersom jag inte är så snabb på att tänka så är det tur att det går en buss klockan 6 + 8 !

Hursom så har endå denna vecka gått hur fort som helst , undrar om det är för att jag inte har varit så mkt på skolan i veckan.. Sen så har jag ju iaf 3 läxor att göra, så egentligen så har jag ju ändå ganska mkt att göra ikväll om jag vill! Men som vanligt så kommer det antingen bli att jag tvingar mig ut i kylan och aldrig orkar gå hem eller så kommer jag att sitta vid tvn typ..

Har ju räknat ner nu till 17 dagar kvar tills jag fyller 18, halvplanerade ju lite om hur jag ska göra då.. Ska bli otroligt skönt..

Nästa helg ska jag vara i storuman , helgen efter det sorsele och helgen efter det Lycksele .. Tack gode gud för att jag har planerat ngt för en gångs skull! Moha



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0