Söndag

Tjenare tjenare ;D Nu har jag tagit mig till denna dumma sak igen. Har varit ute och ätit på ibbes med amanda,älsk och Marcus. Var mkt gott med hamburgare nu eftersom att det känns som jag har ätit mig otroligt less på Pizza! Helgen har varit otroligt skön, men händelselös tkr jag .. Träffade lite folk som det var längesen jag såg och så fick jag ju en massa god mammamat och en smörgåstårta. Så helt klart värd helg ändå..

hmmohamed , hmm, nu har man bara kvar att se fram emot en hel skolvecka till . Tur att vi  bara har lernia till klockan halv 11 imorrn och sen slutar vi för dagen. Ska bli sköönt! Men då sen så har vi ju 100 läxor att göra. Wiho

Nu så ska jag tagga helg och hoppas att den blir kul.. Funderar på en förfest med några tjejer bara, men då orkar jag inte ha på lördagen så jag hoppas att någon ska dricka fredag : Anna,emelie, anna, veronika, annika, emma, Jenny, Matilda, Amanda , Marcus, Johan (så klart då) ? hmm. fundera på ska jag då göra, synd bara att jag är ändå helt otaggad på att fylla 18 så det är väl lika bra att lägga ner hela grejen? Blää


Jag har ett jobbigt läge! KOM HEM !!
<a href="http://www.bloglovin.com/blogg/176546/steenlundarn?claim=bkd8t9ua7aj">Följ min blogg med bloglovin</a>

<a href="http://www.bloglovin.com/blogg/176546/steenlundarn?claim=bkd8t9ua7aj">Följ min blogg med bloglovin</a>

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0