Torsdag

Livet är faktiskt en ganska stor gåta, vissa dagar kan man vara superdeppig över ingenting, och sen helt plötsligt kan det kännas som att få leva är det bästa som finns ? Nu mår jag fin,fint iaf . Jag har en massa saker inplanerade och då mår man faktiskt bättre!

Haha, jag åt nå lunchkorv till middag i förrgår, sen så stoppade jag det som blev över i en låda och la den i micron för att den skulle kallna innan jag stoppade in den i kylen, Mycket mumsigt luktade denna korv när jag hittade den idag

Ska fara till pappa imorgon , och förhoppningsvis se fannys mysiga mage, bara jag inte blir alldeles för bäbissugen nu då.. Behöver iaf kläder och hjälp av pappa till den megasvåra läxan som vi antagligen kommer att få i samhälls..


Ja, nu är redan skolan över denna torsdag, Idag har jag bla Skaffat mig en bra ide om en produkt som jag ska försöka sälja (Fast jag har för mig att Tanya berättade att såna redan finns) Gunnels min ska då iaf vara något att se fram emot :D Sen så har jag målat en del på en ytterst ful tavla som jag håller på med, den är otroligt Vacker kan jag försäkra er om, och vem skulle tro att det var så svårt att måla en liten tavla? :P

Igår var jag och åt hos farmor , det blev pasta och köttfärssås, och sen glass med jordgubbar .. Undrar varför det känns som om jag alltid ska rulla hem då jag går därifrån , sen var sofie gullig nog att följa med mig och gå på dollar. Hittade några söta skålar för 20 kr vilket var ett fynd ;D sen så rånade dom mig på 30 spänn. Just nu sitter jag bara här och väntar på att mina 15 koppar kaffe ska bli klara så att jag kanske kan hålla mig vaken ikväll..

Kvällen kommer nog att spenderas hos amanda med lite tvätt å säkert nå  tvkikning.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0