Måndag

Idag har jag märkt hur jobbigt det måste vara att göra vin , de måste till och med blanda ihop olika vin"träd" med varandra för att få sig lite vin, sen om du ska ha riktigt bra vin så måste du plantera vinrankorna idag , sen så har du kanske ett bra vin om 20 år. Därför funderar jag på om jag ska resa till italien nästa sommar och plantera ett, då har jag nämnligen ett gott vin om jag reser dit igen då jag är 38 år !


Det blir bara kallare och kallare, vilket gör mig deppig. Jag vill ha sommar tillbaka ! eftersom att förrs sommaren knappt räknades, det var varmt i ca 1,5 vecka. Blää.

Nä, nu ska jag dammsuga ! ÄNTLIGEN ! Ska nästan bli underbart !

Och kvällens planer känns mkt bra :)

Haay

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0