Söndag !

Åh vad jag älskar att allt går i detta tempo , helgerna och dagarna bara försvinner. Och jag är så glad över att man faktiskt gör något av sin tid ! Var i norsjö i lördags, var hur trevligt som helst ! man tror inte att man kan ha trevligt på ett sånt ställe, men det kan man ju..

har nationella i svenska imorgon, känns inte det minsta bra alls, men det är väl bara att prata på och se vad som händer sen.

Sen är jag så lycklig över att jag har fått ha min älskling här med mig under en ganska lång tid. Nu ska jag bara se till att det tar lång tid för honom att skaffa körkortet så att han stannar med mig..

 Vilken timing jag hade idag, jobbade bara 3 timmar så jag passade på att riktigt jobba på, Sen när det är ca 2 min kvar till stängning så är det ju klart att chefen skulle komma in och kolla till oss, precis då vi ställt oss och börjat käka godis brevid kassan. bra jobbat.


                                                                                                                                                  Heeey

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0