måndag

AnnaAnnaAnna har varit här och mysat med mig, jag har köpt en Ben and Jerrys-glass och nu är jag fast, jävla dynga, nu kommer det bli så att jag lägger ut 50 kr varje dag för att få en liten glassburk! Jag har börjat hata alla dessa beroendesaker, 2 saker till är att jag aldrig skulle ha skaffat farmville, och jag skulle aldrig har köpt en kallender, nu kan jag inte sluta skriva in helt onödiga saker.

Jag har även blivit beroende av att städa onödiga ställen, istället för att städa där det faktiskt behövs, det har gjort så att det enda jag gör är att dra en massa skit ut på golvet. Nä det är bara att skjuta sig här och nu.

Sen har jag nu kommit på vad som ska bli min motionssak,
Angelica och hennes vovve. Helt awesome !

Nu vet jag i alla fall vad som händer Jul, Nyår och Hwen. Så nu slipper jag tänka på såna saker, jag har bara kvar att skriva upp alla dessa saker i min kallender..



                                                                                                                                                     Hej då då


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0